top of page

If you do with Love and Passion, Life it will be good !


Despre mine se pot spune multe.

Ce as spune eu ar incepe neaparat cu un zambet.

Viata e prea scurta, ca sa repet ceea ce am mai facut, asa incat ma straduiesc sa fac cat mai putine compromisuri, din prima incercare.

Cred, in fiecare dimineata, ca ma aflu la locul potrivit, in momentul potrivit si incerc sa inteleg ca tot ceea ce mi se intampla contribuie la dezvoltarea mea personala. Nu mai caut de mult sa am intotdeuna dreptate iar atunci cand am o neliniste emotionala, reconsider hotararile luate si ma

concentrez sa traiesc prezentul. Prezentul care ma duce spre viitor. Mi-am dat seama ca atunci cand stii ce vrei, care iti sunt obiectivele pe termen scurt, e mai usor sa faci lucrurile sa se intample, deci imi propun obiective realizabile pe termen scurt. Nu sunt genul idealist, nu cred ca toti oamenii sunt buni si ca imi vor doar binele.

Ma bucur in fiecare zi pentru cate un lucru simplu si imi trebuie motive ca sa fiu trist. Respect oamenii si ma bucur cand primesc in schimb respect.

Din multe drumuri m-am intors mereu acasa, desi multi credeau ca voi ramane pe undeva, departe…

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page